Monday, September 12, 2011

Aia de la HR

Colega mea este in concediu si am fost rugat sa sun un baiat angajat de ea care incepe maine lucrul. Trebuia sa-i spun sa vina la 9.

Ma prezint, discut cu el, parea ca nu intelege, repet.
In timpul discutiei zice:
"Auzi, sa-mi si mie mai multe detalii tehnice despre jobu' asta ca stii tu cum sunt astia de la HR..."
"Pai daca vii maine la 9 o sa vorbesti cu colegul meu si o sa iti dea el toate detaliile de care ai nevoie."
"Da, da, dar ma gandeam ca imi zici tu acum."
"Haide maine si vorbesti cu A, si iti explica el, plus ca maine e training si o sa vezi blablabla"
"Mm, bine, dar tu mai exact ce faci in firma?"
"Eu sunt de la HR, stii, aia de care vorbeai tu mai inainte."
"Aaa, dar tu esti baiat si intelegi mai bine, ca fetele blablabla."

Pentru a nu intelege gresit, baiatului i se explicase clar despre ce este vorba, odata la un assessment center, alta data la un interviu individual.

Semnat,
Stii tu, ala de la HR.

No comments:

Post a Comment

 
stat counter
Provided by the elogicwebsolutions.com web design team.