Tuesday, November 15, 2011

De cine dai cand suni candidati...

Exista o regula conform careia atunci cand sunam candidati si raspunde altcineva sa nu spunem din prima cine suntem pentru ca, cine stie, o fi seful candidatului... Dar ce se intampla cand la telefon raspunde sotia sau prietena geloasa iar recrutorul este o fata? Eh, colega mea a trecut recent printr-o criza de-a unei astfel de femei geloase. :-)

Cel mai des dam de parinti care iau decizii "bune" pentru copii lor de tipul: "Aa, nu, baiatul meu nu e interesat.".

"Buna ziua, il caut pe Domnul X?"
"Buna ziua! Sunt mama lui, si-a uitat telefonul acasa azi. Dar dumneavoastra cine sunteti?"
"Numele meu este Y, sunt de la compania Google. Doream sa discut cu fiul dumneavoastra legat de o oportunitate de a lucra alaturi de noi."
"Aa, nu, baiatul meu nu e interesat de o schimbare!"
"Va rog mult sa ii transmiteti ca a fost contactat de Google."
"Da, sigur, desi va zic eu ca nu e interesat!"

Later that day:

"Auzi, mama, vezi ca te-a sunat cineva de la o firma ca sa te angajezi la ei."
"Iar? Astia cine mai erau?"
"Nu stiu, ceva cu G, dar nu mai tin minte ca am uitat sa notez."
"Ei, oricum, da-i incolo de recruiteri nenorociti ca iar ma spameaza cu oferte!!!"
"Asa le-am zis si eu dar mai frumos!"

(discutia de mai sus este una imaginata desi parti din ea se asemuiesc cu viata reala :-) )

No comments:

Post a Comment

 
stat counter
Provided by the elogicwebsolutions.com web design team.